Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Monday, July 1, 2013

Despicable Me 2..


30 June 2013 | 1340 | Yik Fong

Aku, Matt Der and Jepp pada mulanye nak p repair printer aku yang dah rosak sebab lasak sangat gunenye.. Kami pon p la Yik Fong tempat Rock OO belakon sana nun.. Haa.. Rock OO jugak dapat nama kan.. Haha.. Repair printer kat tingkat 3.. Dah sampai kedai tu, dia pon check la printer tu.. Dia dok belek, punye belek, punye belek, naik muak aku tunggu 30minit kat kedai tu tercangak-cangak.. Lalu ajak la dorang p makan Maggi Kari kat kedai atas Yik Fong tu, tingkat 4.. Tengah dok ralik ber"TWEET" (almaklom la, anti-sosial) tetibe terdengar suara orang sebut pasal wayang.. Lalu aku pon mencelah la, "Weh..!! Despicable Me 2 dengar dah keluar, jom p tengok..".. Dorang idak percaye.. Takpe, jom tengok website.. Tup! Tup! Hambik kau, memang ade laa!! Kat TGV Ipoh and TGV Station 18.. Ape lagi, jom BOOK NOW..!! Terus la usha tiket.. Haaa.. Lagi skali hampa dimana tiket penuh.. Hmm.. Tetibe teringat plak pasal GSC.. Terus bukak website nye.. Nahhh..!! Ade lagi kosong weh.. Kol 04:40pm.. Amacam geng?? Ape lagi, terus beli la sebelom ramai.. Gile la, pada mule nye aku ingat memang kluar awal.. Punye la seronok nak p tengok.. Terus hirup Maggi Kari panas-panas ke mulut lalu perut.. Agak melecup jugak la lidah nie haaa.. Terus lompat p kat kedai printer tadi tengok kesudahannye.. Rupe-rupenye color rosak kembali.. Nak taknak tuka la jugak.. Siap je trus balik hantar printer..


30 June 2013 | 1640 | GSC Ipoh Parade

Weeweeeeiiittt.. Awek baru tu keje la hari nie.., sikat tepi ala-ala Romeo, jalan mendada, terus ke kaunter.. Tetibe ade dua minah Endon nie dok pikir nak tengok cite ape.. Demm.. Takpe, sabar je la.. Sabar kan separuh daripada Iman.. So, bile minah Endon tu bla, aku pon p la kat awek tu, "satu enam triple two please..".. Nak tau ape awek tu cakap..?? Dia cakap, "Hah??!! Ape??!! Tak paham..".. Adoi, nasib baek takde sape dengar.. Sengeh-sengeh awek tu.. Fine.. "satu enam dua dua dua".. "DENGAR?".. Hahaha... Terus beratur beli POPcorn.. Malangnye udah takde jual botoi Superman.. Sedih.. Botoi baru pon takde.. Dah beli, trus masuk la panggung Hall 3..

Tadaaa.. Mule-mule macam biase la iklan.. Lepas tu, haaa.. Hambik kau..!! Dari mule sampai habis kami gelak terbahak-bahak dalam panggung.. Serious weh, memang kelakar gile babeng.. (WARNING! Pada siapa yang semput, sakit tulang BELAKANG, dilarang gelak kuat-kuat, nanti susahkan orang lain pulak..)

Ceritanye mengisahkan Minion kene transform dan Laki botak tu jatuh cinta and kawen.. So SWEET.. Tapi serious korang pasti kene tengok.. Aku malas la nak cite lebih-lebih.. Nanti tak syok plak korang tengok kan.. So, nak dijadikan cerita, memang aku nak tengok untuk kali ke-2.. Awal-awal pagi tadi dalam kol 0730 | 01 July 2013 aku dah bukak website GSC and TGV.. Nak tau ape weh.. Rupenye memang betul start pada 04 July 2013.. Jadi maknanya yang aku tengok semalam tu Premier.. Tayangan awal.. Aku antara orang bertuah tengok awal.. Yahoo..!! So, pada 04 July nanti memang aku nak p tengok.. Tak kesah la tengok sorang pon, janji nak p tengok lagi skali.. Ye la, nak tunggu BlueRay memang la lambat lagi kan.. So, tengok puas-puas dulu di pawagam.. Apesal..?? Korang tak percaye.. Nah, tengok kat bawah nie bukti tiket kami..


Haa.. Amacam, sekarang korang percaye tak..?? Alamak, tak boleh rotate plak kasi tegak dalam blog nie.. Lantak la, janji aku HAPPY.. Hahaha..

Jangan lupe tengok tau.. Bye..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.