Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Friday, July 12, 2013

2013 - 1989 = 24

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hi, lepas Solat Jumaat tadi, bosan tak tahu nak buat apa.. Sementara tunggu buka pose jam 7:33pm sat lagi, aku teringat pada message yang aku dapat semalam.. Tak henti henti message yang aku terima.. Nak tahu message ape??

Semalam (11/07/1989) adalah hari jadi aku.. Seperti biasa, pada tanggal tarikh ini aku tidak pernah menyambutnya.. Kenape tidak sambut?? Sebab takde sape nak raikannye... Haha.. Aku tak kesah pon sebab sudah lali dengan perkara ini.. Jadi yang hanya aku terima adalah message dari FB, Celcom, Maxis.. Haha.. Kepada kawan kawan FB, thanks sebab wish.. Sebab kluar tarikh kan kat sebelah Wall FB tu.. Kepada member member yang rapat juga, thanks for your lovely message.. Terharu sangat (padahal message je pon) Hahah.. Tak lupe juga pada member yang jumpa depan depan memberi ucapan.. Haha.. Thanks guys..

Haaa.. Tak lupa juga kepada Family.. Serious best semalam sebab makan ramai ramai.. Kebetulan pulak hari jadi aku kali ini jatuh pada bulan Ramadhan.. Puasa yang ke-2.. Alhamdulillah.. Bukan senang nak dapat  time macam nie.. Nak diceritakan, semalam memang banyak la lauk ade.. Ade kari, ade gulai lemak, ade asam pedas.. Adoi.. Rambang mate.. Memang tak tahan la nafsu makan.. Makan sampai kenyang.. Semalam juga Family dari Kedah, mak tiri aku punye adik dan mak dia (MakTok) datang, itu yang jadi ramia tu.. So, kami lepak la ramai ramai.. Agak rase kekok jugak la sebab lame tak lepak ngan Family ramai ramai macam semalam.. Anyway, thanks guys sebab datang bukak puase sekali..

Itu je la ape yang berlaku pada hari jadi aku.. Haha.. Takde pape yang special kan.. Sebab ape nak special?? Bende nie semua semantara je kat dunia.. Pada yang ingat, Terima Kasih banyak banyak.. Pada yang lupa, aku tak kecik hati pon sebab dah biasa...

Bye..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.