Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Monday, July 22, 2013

BUKAN vs S.U.N.D.A.L..


VERSUS

* Kau sundal; memang dasar perangai macam celaka,

* Kau sundal; ada otak tapi letak kat lutut,

* Kau sial; memang dasar nak kena maki,
* Kau sial; ada otak tapi letak kat kaki,


* Kau dajal; bab mainkan perasaan lelaki memang kau hebat,
* Kau dajal; dasar pengkhianat, si musibat,


* Kau betina sundal; lepas mainkan perasaan orang kau cabut lari dan salahkan orang,
* Kau makhluk keji; otak kau ni otak manusia tapi letak kat kaki?
* Darah kau warna hitam ke! atau hati kau yang warna hitam celaka!'
* Dimana letaknya hati manusia kau; dan-dan kau dapat lelaki kau layan.janji boleh sental kau puas,


* Hey betina sundal; kenanglah sedikit budi sesama manusia,
* Memang kesal aku; pasal kau betina sundal luahan hati kau aku percaya bulat-bulat, akhirnya aku sendiri yang tersungkur parah,
* Apa kau dah buat pada aku sial; ada akal tapi pemikiran cuma tahap longkang yang penuh dengan sampah sarap.


* Eh betina sial! Kau semua buat nafas aku sesak!
* Eh betina sial! Kau buat otak aku semak!


* Wahai betina sundal sial; buatlah sesuatu supaya ayat aku tidak melangkah lebih panjang lagi, aku penat sial, digantung terkial-kial, jangan sampai aku menulis kisah keluarga kau pulak sundal sial !!!.


* Aku bersedia dan dah menjangkakan segala kemungkinan akan berlaku keatas diri aku, dah pun berlaku cuma belum yang terburuk sahaja, buatlah apa kau nak buat cuma itu sahaja permintaan kecil dan ringkas aku, selagi aku masih tergantung selagi itu aku akan menulis,


* Terpulanglah kepada kau berapa lama lagi kau nak mengantung aku tetapi ingat artikel tetap akan aku terbitkan cuma tak selaju dahulu....kira itu sula kasi muka sama lu olang tau ka !!!!, kalo wa cakap lu tatak paham lu pigi cari kamus baca lulu.....


* kau doakan aku panjang umur kalau tak.......semua artikel, laman webs, blog dan media yang lain akan jadi kenangan kau seumur hidup selagi kau hidup didunia ini...dan selagi ia tidak dipadamkan oleh aku selagi itu ia wujud...aku sudah berkata dari awal jangan sampai air-mata kau sendiri yang akan menemani hidup kau..


* kalau kau masih berdegil nak mengantung aku....terpaksa lah aku penuhkan data yang aku kosongkan didalam artikel...malu, segan dan maruah tercemar kau kena tangung sendiri sebab kau yang memulakan pengkhianatan ini yang nyaris mencabut nyawaku 2 ( DUA ) kali. 


* Permintaan yang ringkas pun kau tak mampu lakukan, memang kau lebih hebat dari abang sial kau...tidak tersangka aku sikap dan perangai mereka yang arif itu kau boleh mewarisi....sungguh kesal aku percayakan kau bulat-bulat dari awal..puncanya bala musibah yang menimpa aku sekarang..






p/s : Perkara diatas tiada kena mengena dengan aku atau sesiapa pun.. Akan tetapi kalau ada yang terasa, bagus la sedar diri.. Aku jumpa puisi nie semasa Search Google.. Macam best je.. =)

Petikan dari : Sini



















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.