Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Thursday, January 31, 2013

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti..

 
 
Lagu ini selalu bermain difikiranku sekarang kerana liriknya seolah-olah memerli aku akan hubungan ku sesama seseorang.. Sangat mendalam liriknya untuk kehidupan aku sekarang.. Ya, aku memang ingin bahagia.. Walaupun berat aku ingin melupakan dia, walaupun aku tahu dia sudah gembira dengan orang yang dia suka dan orang yang berada disekeliling dia, aku tak tahu kenapa aku masih memikirkan tentang dirinya.. Memang aku sudah banyak kali terluka kerananya, dan kali ini paling perit pernah aku rasa.. Aku tak sanggup menghadapinya.. Tapi apakan daya semua sudah terjadi pada diri ku ini.. Hanya perlu redha dan terserah pada takdir untuk teruskan kehidupan aku kembali.. Hmm.. Sekian..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.