Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Tuesday, January 1, 2013

Dating yang spoil dan kelakar..

Assalamualaikum,

Hari nie 01/01/2013 kami berjumpe lagi.. Huhu~~.. Pada mule nye aku seronok sangat sebab nak berjumpe dengan nye.. Tup tup dia sampai dengan muke monyok dia.. Ades.. But we still jalan-jalan pergi sukat JJ.. Pade mule nye nak tengok wayang, tibe-tibe plak kat JJ ade 3 cite je.. Tak pernah jadi macam nie, bile tanye orang kat counter tu, dia cakap panggung ade masalah sikit.. Haizzz.. Dah satu problem disitu.. So, ape lagi boleh dibuat, kami pon sukat la JJ tanpa hala tuju.. Huhu~~..

Lepas tu kami pon menuju ke destinasi lain.. So, aku tetibe rase nak makan, ajak la si dia nie makan kat tempat kegemaran aku.. Nak tau dimane.. Tengok gambar dibawah..


Haha.. Disini la tempat kegemaran aku.. Banyak kenangan disini dari aku kecil sampai la sekarang.. Kebanyakkan memori aku disini indah-indah berlake.. Al-maklom lah, selalu nye makan disini dengan orang-orang tersayang..


Haaa... Makanan kegemaran aku semestinye la Wan Tan Ho ngan Root Beer Float.. Maaf ye awak,awak terinterframe sekali.. Tak berniat nak snap awak (Padahal.. ??).. Huhu~~..

Tengah makan, satu kejadian yang tak pernah disangka kan berlaku.. Selame aku dok makan kat sini dalam 20 tahun, malam nie la pulak nak jadi nye.. Ape dia yg berlaku, malas la aku nak burukkan name kedai nie.. Memang nampak kecil, tapi bagi aku sedih jugak la.. Aku dah ajak dia makan, tetibe jadi macam nie.. Serious aku rase malu sangat kat dia.. Tapi dia senyum dan tenang.. Siap boleh cakap lagi, "Takpe, problem always happen.". Perrghh.. Tak tahu la kenape dia boleh bersabar.. So, aku pon diam la.. Itu dalam makanan dia, makanan aku, aku tak tau sebab aku bedal je.. Haha..

Lepas makan, kami balik la, ape lagi.. Nak melangut ke mane lagi malam-malam nie.. Dah la esok Exam.. Haha.. Serious aku rase seronok sangat..

Thanks awak kerana sudi datang jumpe, kluar bersame.. And very very sorry about just now.. Serious tak sangke jadi macam nie, selame nie ok je.. Harap awak tak serik la kluar ngan saye ye.. Huhu~~.. Last skali baru la dia senyum and hyper, baru nak dia bebel sebelah aku cerite macam-macam.. Serious awak, kite suke awak bebel sebab saye nie penyenyap.. Kalo dua-dua senyap, sepi la jadi nye kan.. Haha..

Mood : Hati berbunge-bunge..

P/s : Orang perempuan memang akan senyap ke jika lapo?? Pelik aku.. Haha..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.