Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Tuesday, December 25, 2012

Thanks for giving me hope to live again..


Hei Hei..
Assalamualaikum..

Hari ini hari gembira bagi saya kerana dapat keluar bersama dia..
Thanks awak, awak memberi semangat untuk saya terus hidup dan terus maju..

Setelah apa yang berlaku pada diri ini,
Setelah hilang harapan kerana orang yang saya sayang dahulu sudah ada pengganti,
Awak pula muncul untuk mengembirakan saya kembali,
Bersyukur sangat-sangat kerana awak masih ada untuk saya disini..

Soal perasaan kita tidak boleh memaksa,
Jika dia sudah ada pengganti biarkan saja,
Awak sebagai pengganti kita kawan sementara,
Jika ada jodoh tidak kemana..

Gelak ketawa kita bersama,
Sedih pilu kita berkongsi,
Insya'Allah jika ada jodoh kita bersama,
Akan saya jaga hingga mati..

Setiap yang hidup pasti akan mati,
Inikan tiada ikatan pasti lari,
Jika benar sayang pasangan sendiri,
Walau apapun terjadi tiada pengganti..

Insya'Allah selepas selesai pengajian saya, selepas mendapat kerja tetap, selepas mempunyai asset sendiri, saya NAK KAHWIN.. Maybe dengan kawan sendiri..

Kepada awak jika awak sedang membaca, sekarang nie kita KAWAN dulu ya.. Saya tidak mahu kehilangan seorang kawan.. Saya sudah serik putus cinta.. Saya takut ditinggalkan lagi.. Saya sedar saya bukan orang senang.. Tapi saya akan usaha untuk memajukan diri ini.. Walaupun kita kawan, tak salahkan ambil berat antara satu sama lain kan..




MANUSIA YANG PALING GEMBIRA HARI INI,
RAHIMAN RAHMAT


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.