Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Wednesday, December 26, 2012

Bengong punye orang..

Kau dah buang aku macam ANJING KURAP..
Pastu kau boleh plak call cakap nak berkawan..
Kau ingat aku nie ape..

Dah cukop baek la aku tak ganggu kehidupan kau dah..
Aku lepaskan walaupun terseksa..
Kalau setakat jatuh cinta sebab orang tu jage kat hospital, nampak sangat bertapa MURAHnya kau sebagai seorang WANITA..

Aku dah lama bersabar dengan kau..
Aku sanggup jadi BONEKA kau..
Macam nie kau buat kat aku ye..

Takpe, aku takkan AIB kan kau pada sesiapa..
Aku memang dah maafkan kau..
Tetapi aku tak boleh melupakan ape kau dah buat pada aku..
Dan INSYA'ALLAH dengan izin ALLAH S.W.T, suatu hari nanti kau akan dapat balasan setimpal, mungkin lebih teruk lagi dari-Nya..

Aku sebagai insan biasa tak perlu la aku nak AIB kan orang yang pernah aku sayang suatu ketika dahulu..
Tapi balasan kau didunia dan akhirat takkan terlepas la wahai PEREMPUAN..
Aku masih respect kau, tolong respect permintaan aku..

Jika balasan berlaku, tak perlu cari aku kerana aku hanya akan terSENYUM melihat kau merana..
Sebab ape yang aku hadapai, kau tak pernah kesah..
Kau suruh aku memahami kau, tapi kau sikit tak pernah memahami aku..

Adios..

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.