Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Thursday, December 27, 2012

Kenapa harus aku??

Perasaan ku sekarang tidak tentu arah..
Kenapa terjadinya begini??
Apa yang patut aku lakukan??

Rasa sakit, sebak, rindu, terluka, gembira, takut, risau, dan macam-macam lagi bermain didalam fikiran nie..
Apa sebenarnya tak kena??
Apa akan berlaku selepas ini??

Tidak ku sangka perkara sebegini akan berulang kembali..
Kenapa harus berlaku kepada ku??
Kenapa aku harus menerima segala beban yang ada??

Aku percaya benda sebegini berlaku ada khidmahnya..
Tapi kenapa aku yang harus menanggungnya?? Sedangkan orang yang membuat aku merana sekarang bergembira..
Kenapa aku terpilih untuk penderitaan ini?? Sedangkan orang yang membuat aku derita berseronok dengan orang lain..

APAKAH PERMAINAN YANG BERLAKU PADA DIRI KU INI??
NEVERMIND, JUST THINK POSITIVE..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.