Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Thursday, February 14, 2013

I really Miss You..

Saya benar-benar merindui awak, hampir setiap malam saya berharap awak berada disisi saya untuk menemani kesedihan yang tak terhingga yang berlaku pada saya. Setiap malam saya berdoa kepada Allah SWT untuk diberikan kekuatan supaya saya boleh bernafas seperti sedia kala. Saya tidak minta semua ini untuk berlaku, malah saya Redha dengan apa yang berlaku pada diri saya. Rasa seperti tiada makna lagi untuk saya teruskan hidup dimuka bumi ini tanpa orang yang saya sayangi.

Oleh itu, aku berdoa kepada-Mu Ya Allah, andainya aku hidup akan menyusahkan orang lain, Kau ambillah nyawaKu supaya mereka boleh hidup dengan bahagia. Andainya aku hidup akan menyakiti orang lain, Kau ambillah nyawaKu supaya mereka boleh hidup dengan aman. Akan tetapi, jika aku masih diperlukan dimuka Bumi ini, Kau tunjuklah kepadaKu siapakah orangnya yang memerlukan aku disisinya dan akan mencintai aku tanpa ragu-ragu.

Kenapa harus aku dijadikan mangsa keadaan. Kenapa aku diperlakukan sebegini. Sedangkan aku hanya ingin bahagia bersama orang yang aku sayang. Aku tidak minta untuk jadi kaya di Bumi ini. Cukuplah dengan apa yang ada sudah membuat aku bersyukur kepadaMu Ya Allah. Aku hanya ingin bahagia disisi pasangan yang aku akan menyayanginya sepenuh hati. Dan akan aku cuba untuk membawa ke arah kebaikan, ke arahMu Ya Allah untuk bekalan di Akhirat anti.

Saya berharap, andainya saya jatuh cinta kembali untuk kali ke-3, biarlah ianya pengabisan dimana akan membawa ke hubungan yang Halal disisiMu Ya Allah. Saya cuma ingin merasai kasih sayang dimana saya tidak pernah merasai kasih sayang seorang Ibu. Saya cuma ingin merasai kemesraan dimana saya tidak pernah mesra dengan kawan-kawan perempuan lain. Perkara yang lepas biarlah ianya menjadi pengajaran. Akan cuba memperbaiki sedikit demi sedikit supaya perkara yang sama tidak berulang kembali.

Sekian merapu di Subuh hari supaya tidak terlena sebelum kembali ke Ipoh untuk melakukan tugasan yang tertangguh.

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.