Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Thursday, February 14, 2013

Aku tidak RELA..

Ya Allah.. Aku mohon dengan sangat kepada-Mu Ya Allah.. Engkau yang Maha Besar lagi Maha Kuasa bagi seluruh Alam Semesta ini.. Aku mohon dengan sangat Ya Allah.. Aku tidak mahu kehilangan lagi orang yang aku sayang.. Cukup-cukup la Kau tarik orang-orang yang aku sayang sebelum ini.. Bermula dengan Cinta pandang pertama aku, diikuti Ibu aku, dan yang terkini Orang yang benar-benar aku ingin bersama dia.. Janganlah Orang yang ke-4 ini Kau tarik dari aku.. Aku sudah tiada sesiapa melain dia..

Ya Allah.. Aku lebih rela kehilangan orang yang tidak pernah memerlukan aku, orang yang menghina aku, orang yang buang aku seperti SAMPAH MASYARAKAT.. Tapi aku TIDAK RELA kehilangan orang yang sentiasa bersama aku, kutip aku walaupun aku banyak berdosa padanya, belai aku ibarat MENATANG AIR YANG PENUH, menjaga aku dari kecil.. Aku tidak sanggup menerimanya Ya Allah.. Cukup-cukuplah dugaan yang kau beri kepada aku.. Aku tidak sanggup lagi untuk menghadapinya Ya Allah..

Bukan niat aku menulis di Blog ini untuk Kau membaca, tapi disini tempat aku meluahkan perasaan aku.. Disamping itu, akan ada yang membacanya dan sama-sama turut mendoakan keselamatan orang yang aku sayang.. Sayang sangat mengalahkan diri aku sendiri.. Aku tidak mampu lagi menahan kesakitan yang masih terasa dalam diri aku ini.. Aku tahu yang hidup pasti akan kembali.. Sekurang-kurangnya biarlah aku sudah tabah kembali jika Engkau ingin menariknya jua..

Ya Allah.. Kenapa aku diberi DUGAAN yang bagai JATUH LALU DITIMPA TANGGA..?? Kenapa harus aku lalui semua ini?? Kenapa harus aku menerima semua ini?? Aku tahu aku banyak buat dosa pada-Mu Ya Allah.. Aku cuma minta Kau sembuh la penyakit yang dihidap olehnya Ya Allah.. Tak sanggup aku melihat penderitaannya.. Dia tak patut terima semua ini.. Dia dah banyak bekorban untuk kami..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.