Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Monday, November 12, 2012

Alangkah semudah ini..

LELAKI: Saya nak bagi RM6000 unt maskahwen awak.....

PEREMPUAN: RM6000??? Semurah itukah saya???

LELAKI: errrmmm... OK... RM10ribu.......

PEREMPUAN: Kalau RM10ribu.... Rantai leher saya pom RM10 ribu... Kiranya saya ini hanya seperti rantai leher?? Yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??

LELAKI: OK..!!.... RM20ribu........

PEREMPUAN: Kereta VIVA saya berharga RM40ribu.... Bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak....



LELAKI: OK... RM50 ribu...!!!



PEREMPUAN: Adakah itu harga saya??? Bangunan KLCC tupun berharga jutaan ringgit...



LELAKI: OK... Baiklah.... Awak letaklah sendiri berapa harga awak... Saya akan bayar!



PEREMPUAN: ...Diri saya TERLALU mahal..... Sehingga awak x dapat nak BELI.... Cukuplah awak bagi rm100 ringgit sahaja.... Bukan kerana harga saya.... Tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan maskahwen~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.