Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Sunday, November 14, 2010

Pengajaran bagi aku semalam..

12:03pm (Sabtu 14/11/2010)
 
Semalam aku seronok sangat maen game Rappelz, ye lah, baru maen, then kenal plak sorang member nie ajak hunt..
Ralit maen tahu2 dah pukol 10pm..
Dalam kol 7pm ujan mule turun.. Aku pon dengan selalu nye aku maen jugak.. Guruh, Petir, Kilat, aku tak peduli macam selalu..

Tetibe dalam kol 10pm, aku terasa nak tutup PC sebab kilat semakin menjadi2.. Lepas je tutup, tarik plug, kilat yang sangat2 kuat berbunyi.. terdengar ibu suis meletop.. Aku pon dengan keadaan terkejut n sejuk, terus tido tak hirau kan pape.. Al-maklum la, hujan.. Haha.. (Bukan takot ea)
 
Kol 7am pagi tadi, aku bangun nak bukak la tenet check Facebook macam bese.. Tengok2 takleh, check modem lampu modem kat internet n ADSL  tak menyala.. Haiz... Terus call TMnet..

Tak lama tu, orang2 nya datang terus tuka modem.. Dah ok.. Wahaha...
Nasib baek PC aku.. Huhu~~.. Ini lah pengajaran yang aku dapat semalam.. Wahaha..
-The End-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.