Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Saturday, November 20, 2010

Makin Hari Makin GEMUK, Hari Hari Boleh MELETOP...

10:20pm (Sabtu 20/11/2010)
Gile la, ape mimpi Tok aku masak banyak2 malam nie.. Tak larat aku nak jalan dah.. Dengan nasi + udang sambal timis (ma favorite) + sotong masak kunyit + sayo kangkong (ma favorite) + ikan kembong goreng (wajib ade)... Dah tu masak plak Kuey Tiow Goreng ngan Koey Tiow Sup.. Nak muntah aku.. Bukan sebab tak sedap, sebab tak leh nak sumbat dah.. Mane tak GEMOK aku dok umah.. 24jam MAKAN je keje aku.. Nak DIET pon tergugat IMAN di dada.. Eh..!! Dada ke Hati ek?? Tak kisah la, janji ngah kenyang + MALAS nie.. Huhu~~..

2 comments:

  1. ape yg xpe nye.. hmmm.. cam amne nak kurus nie?? cam mane nak dapt bini cun2 cam nie.. hmm...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.