Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Sunday, November 28, 2010

Akhirnya jumpa jugak..

Memandangkan Konvokesyen nak dekat.. Hah!! Konvo..!!! Yela, Ape, korang ingat aku tak perpelajaran ke?? Tapi cuma Diploma je baru.. Atleast dah tercapai hajat nak ke Menara Gading.. Tapi serious, time Diploma dulu rase macam tak percaye je aku dapat masuk Universiti.. Rase macam mimpi.. Macam semua nie tak berlaku.. Ye la, sape sangke aku yang dulu kuiat maen, tido, makan, tido, makan, tido, lepak cc.. Tau tau surat dari UiTM sampai suruh temuduga.. Ingat lagi, time dapat surat dulu dulu, lagi 3 hari nak temuduga nie, ape pon takde, ye la, seumo hidup aku, time tu tak penah ade baju kemeja, apetah lagi pakai sluar slack.. Wahaha.. Tu cite dulu dulu la.. Sekarang nie aku nak cite pasal berlaku tadi, bukan 3 taun lepas.. Haizzz...

Sambung balik, oleh sebab esok (Ahad 28/11/2010) dah nak berangkat ke S.Alam (tapi tido kat Klang), tadi baru la terkiai kiai cari kasut, kalau senang cari takpe gak.. Nie kaki dah saizz kaki GAJAH.. Memang payah la nak mencari nye.. Dah tu suka plak cari LAST LAST MINIT.. Nasib baek la jumpa gak (walaupon ketat sket), boleh la, nak pakai kejap je.. Wahaha.. Nie baru je balik nie, then, barang tak kemas lagi, Hmm... Macam bese la, opah aku yang SETUP semuanye, tapi sebelom g esok, aku kene tengok balik ape dia susun.. Wahaha.. Then, borang borang tak print lagi, gille suke last minit.. Wahaha.. Esok sebelom g baru print KOT.. Ade kot tu.. Huhu~~.. Hmm..

Anyway, to my SAUDARA MARA, bukan anak korang je leh berjaya weh, jangan pandang aku SEBELAH MATA je.. UiTM lagi, SIJIL diIKTIRAF oleh KERAJAAN.. WAHAHA.. (bangge jap).. Sekarang nie yang pening pale, baju kemeja aku semua dah kecik2.. Adoi.. Bari 1 bulan dok umah nie, Udah tak muat baju2 aku.. Haizzz.... Tak leh jadi nie, lepas KONVO kene keje nie.. Huhu~~..

K la, -The End-

p/s : Gambar, nanti nanti la aku upload..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.