Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Friday, December 20, 2013

Apa pun yang terjadi..


Alhamdulillah, syukur kepada Allah aku masih diberi peluang.. Ini tidak bermakna aku akan sia-siakan peluang yang ada.. Tapikan, setiap kali aku ditimpa musibah, aku pasti akan dengar lagu ini untuk tenangkan jiwa dan raga aku.. Dan Alhamdulillah sikit demi sikit aku mula bangkit kembali.. Terima kasih juga pada kawan-kawan aku yang beri support yang positif..

Betul, apa yang berlaku ade hikmahnya, dan jangan risau "coz everything gonna be OKAY".. So, apa yang berlaku biarkan ia berlalu.. Janji aku tetap bernafas dan haruslah meneruskan hidup ke masa hadapan sampai la aku mati kelak.. Selagi masih hidup, pasti ada jalan untuk berjaya hnggalah mati nanti baru boleh berehat..

Salam CERIA dari : Rahiman Rahmat

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.