Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Monday, June 10, 2013

Salahkah aku...

Apa yang masih tidak kena dengan diri ku ini..??

Segalanya sudah ku buat untuk melihat kau bahagia..

Kau ingin kebebasan, sudah aku beri kebebasan sepenuhnya,
Kau ingin berkawan, sudah ku tidak hirau kau ingin berkawan dengan siapa pun,
Kau ingin mulakan hidup baru, sudah aku lafazkan sekian lama,
Kau ingin kesempurnaan, itu jauh sekali boleh aku beri..

Adakah aku buat semua ini menjadi satu kesalahan..
Sudah aku bilang bahawa aku bukan lelaki yang sempurna untukmu..
Apa yang harus aku lakukan lagi untuk kau terus gembira..

Niat aku tidak mahu telefon/sms supaya kau boleh melupakan aku..
Niat aku menyepikan diri supaya kau boleh menguruskan kehidupan mu semula..
Niat aku menjahui diri dari mu kerana kau mempunyai orang yang menyayangi diri mu lebih dari aku..

Aku tahu kau tidak memerlukan aku lagi kerana ada orang yang kau sayang disekeliling mu..
Jadi aku lebih rela pergi dari disakiti..
Aku juga mempunyai perasaan..
Mungkin kau tidak pernah nampak bertapa aku menderita..
Jadi aku membuka langkah untuk pergi jauh untuk mengubati perasaan ini..

Insya'Allah dengan izin Allah SWT, aku akan kembali pulih dengan kehidupan baru..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.