Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Wednesday, July 18, 2012

Emosi Lebih..







Tiap kali dengar lagu ini mesti Teman NANGIS bagai HUJAN lebat.. Lagu ini sangat mendalam MAKSUD nye dan memang TEPAT terkena kat diri Teman nie.. LIRIK nya sangat berhantu..

Nak buat macam mane kan, dah name nye bukan JODOH.. Sudah usaha, tapi akhir nya bergantung pada TAKHDIR.. Di beri seribu HARAPAN, akhirnya di PERBODOHKAN..

Bak kata Omputeh la kan, "What goes around, Comes around".. So, daripada jadi orang BODOH tunggu HARAPAN yang takkan berlaku, baek UNDUR DIRI dan selesaikan perkara yang lebih PENTING..

Bak PUITIS yang kawan aku post di Facebook beliau :
"Jika kamu menadah air biarlah berpada, jangan terlalu mengharap pada takungannya dan janganlah menganggap ia begitu teguh.. Cukuplah sekadar keperluanmu. Apabila sekali ia retak. Tentu sukar untuk kamu menampalnya semula.."

→ Begitulah juga setelah kamu memberi banyak PENGHARAPAN kepada seseorang. Setelah ia mulai MENYAYANGIMU hendaklah kamu MENJAGA hatinya. Janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja.. Kerana dia akan TERLUKA oleh kenangan bersamamu dan mungkin TIDAK dapat MELUPAKAN segalanya selagi dia mengingatmu
"

SEKIAN.. =')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.