Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Sunday, January 23, 2011

Profile dah warne warni..

Setelah sekian lama aku mencari Profile page yang mane sesuai, malam nie aku terjumpe 1 page yang menggelikan mata aku.. Thanks to Erry Ngok Ngek kerana membantu mencari URL page berkenaan..

Setelah lama profile aku kelihatan muram, suram, haram, bermula hari ini manpak lah meriah sikit blog aku.. Wahaha.. Takde nak cakap banyak, pade frenz frenz yang add aku, sila la komen pape yang patot ek.. Ade mase aku balas..

Nanti aku buat profile aku nie berkongsi cerita/muvee/wayang/download bersama ye.. Huhu~~..

By the way, pada sesiape yang tak tengok The Green Hornet tu, g la tengok ye, akan menarik dan very style lo kete dorang.. Harap harap ade figure The Green Hornet, aku nak beli buat koleksi.. Huhu~~..

K la guys, sampai sini dulu, nanti aku merapu lagi ek.. Salam n Gudnite..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.