Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Sunday, January 16, 2011

Kembali merepek...

Wah...!! ShutUp no ShutUp, dah sebulan lebih aku tak bukak Blog dan merapu nieh. Al-Maklom la, sibuk dengan server SkyJuice Ragnarok Online la kan.. Huhu~~..
So, ape aku nak merapu pagi pagi bute nie ek.. Hmm.. Ok, selama sebulan lebih aku menghilangkan diri, bukannye aku pegi merantau ke, ape ke.. Aku just dok kat sarang aku nie, ngadap PC, edit ERROR, tambah CUSTOM ITEM dan DESIGN WEBSITE aku.. Huhu~~..

Ye.. Memang betol badan aku semakin meningkat.. Hmm.. Dah cube nak kurus, tapi tak boleh boleh gak.. Makin besar ade la.. Huhu~~.. Tak pe la, dah memang aku dijadikan untuk GEMOK, nak buat macam mane, kalau kurus pon, lepas kawen nanti GEMOK jugak.. So, REDHA je la (ayat nak Pasrah je).. Haha.. Dah lame aku tak tengok matahari.. Ye la, Siang tido, malam berjage.. Sampai hari pon kadang kadang lupe, silap, dll.. Huhu~~..

Dah taktau nak merapu ape lagi.. Hmm... Pape pon, tgk la website Game aku nie, komen serbe banyak.. Nak join game pon ok gak.. Huhu~~..

Just click >> http://adf.ly/Evtg to enter my WORLD..











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.