Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Friday, November 21, 2014

Sangat..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Message ini bertujuan pada seseorang..
"Aku kenal sangat kau, jangan cakap aku tak pernah beri nasihat dan amaran, tapi kau degil dan keras kepala.. Now kau tanggung la.. Ingat balik apa yang pernah kau buat pada aku akan 10 kali ganda kena pada kau.. Kau pernah hina aku, Alhamdulillah sedikit demi sedikit aku berubah.. Kau pernah caci aku, Alhamdulillah life aku makin teratur.. Keluarga kau pernah kata mengenai aku bahawa aku mempunyai masa hadapan yang gelap, Alhamdulillah aku punya kawan kawan yang menyinari kehidupan aku.. Aku terlalu jujur dan amanah dengan kau, tapi aku pula ditipu dan dianiaya oleh kau.. Aku terima, aku Redha, kerana aku betul betul Ikhlas ingin memiliki kau tapi sekarang tidak lagi.. Ingat, selagi hutang milik Arwah tidak dilangsaikan, selagi itu kau akan terus merana.. Itu baru milik arwah, belum lagi milik aku sendiri.. Mudah mudahan kau terus maju, tapi Allah SWT ada untuk ku untuk membalas segala perbuatan kau terhadap aku.. Jangan risau, aku tidak akan buka aib kau seperti mana kau buka aib aku pada kawan kawan kau.. Kau boleh terus bersenyum kerana aku dah lama maafkan kau, tapi aku tidak pernah melupakan perbuatan kau terhadap ku.. Dan aku berterima kasih kerana kau dah tak ganggu hidup aku lagi.."

Sekian dari Anjing Kurap belaan kau.. Salam..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.