Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Monday, May 28, 2012

First and Last Anniversary..

Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak berubah ke arah awak inginkan.
Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak cari lelaki yang lebih baik dari saya.
Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak cari lelaki yang boleh menjadi IMAM pada kelaurga awak.
Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak kejar cita-cita awak.
Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak capai apa yang awak impikan selama ini.
Bukan SAYA tak SAYANGkan AWAK, TAPI saya beri peluang awak melakukan kebaikkan.

Bukan SAYA tak CINTAkan AWAK, TAPI saya lebih REDHA melepaskannya asalkan awak BAHAGIA walaupun bersama lelaki lain.

IKHLAS dari saya RAHIMAN RAHMAT. =)






Version English



Version Tamil English

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.