Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Sunday, May 8, 2011

Salah aku kah??..

Wahh.. Aku baru dapat berita dari PUAK PUAK dia jugak bahawa Status yang pernah dia tulis yang paling HANGAT sekali..

----------
Pada 25/03/2011 (tak tau la betul ke idak kan)
Tanye kaba pon salah?? Apa dia nak?? Aku dah ikot apa dia mintak sebab nak jaga hati dia.. Thanks la untuk dia.. Sorry kalau lepas nie aku tak ambik tahu pasal kau lagi..
 ----------

Wahh.. Hebat status dia terpampang semua orang boleh baca.. Tapi, kepada sesiape yang kenal atau yang empunya status ini sedang membaca.. Bukankah pada tarikh tersebut ko ade message aku, aku simpan lagi message message last yang aku send pada hari itu..

ko : ;'(

aku : kenape nie??

ko : tak de pape

aku : cakap la, kenape nie??

ko : betul tak ada apa apa..
----------

Then, aku pun terus call ko..

aku :  kenape niee..???

ko : hmm...

aku : dah makan..

ko : belum.. tengah siap nak ke class nie..

aku : atleast makan la dulu..

ko : abang, *** nak ke class nie, balik class nanti *** call abang..
----------

Nak tau ape cerita seterus nya... Sampai ke hari ini aku tertunggu tunggu ko call.. Aii.. Berape hari class ko HABIS haa.. Aku punye tunggu, punya tunggu, punya tunggu.. Kelmarin aku dapat berita yang dia ada buat Open Relationship dengan seorang laki.. Perrghhh... Dulu bukan main lagi, taknak letak Relationship Status, takot AYAH marah, bising, whatever.. Sekarang ape cer.. Patot la ko BLOCK aku.. Bai, ko block macam mane skali pon, aku tetap akan dapat info dari kawan kawan ko jugak la.. Tak pon aku HACK masuk akaun ko je..

Aku memang dah agak ko same macam PEREMPUAN PEREMPUAN lain yang jual muke + perguna kelebihan yang Allah beri sementara..untuk mempermainkan semua laki yang ade kan.. FUCK!! Macam mane aku boleh terpedaye dengan PEREMPUAN macam ko haa..

Perrghh.. Bukan main, bile nak topup tergedik gedik.. Baru topup 3 hari dah abis.. Alasan call mak n adik adik.. Bile aku call, ko pandai plak nak berdalih ko dah lame tak call mak n adik adik ko sebab ko BZ..Ye la, dah jadi MT la kan skrang.. Jadi mane satu yang betul skrang..

DAMN..!! Patot la time aku buat Clearence aku dah gile BABI benci ko, tapi sebab aku masih percaya kat ko, aku nak bersama balik.. Last last baru kali ini aku dapat tahu perangai ko yang sebenar..

DAMN..!! PUKIMAK.. Macam mane aku boleh percaye pada dia ha?? SHITT..!! Gile babi rase macam kene pukau.. Patut dulu time couple dia macam takut takut je, aku pikir takut ngan family, rupe rupe takut KANTOI dengan boneka dia yang lain..

Wei.. Ingat muke ko cantek, ko boleh perbodoh kan semua ha.. Sekali simbah asid, abis semua tinggal tengkorak la weh.. Takyah acid, mati nanti pon lame lame tinggal tengkorak gak.. Tunggu je la balasan yang berlipat kali gande dalam mase terdekat nie..

Kalau ko bace Blog aku nie, hah!!, ko ingat ko boleh selamat selamenye ke.. Bai, DUNIA maybe ko lepas.. Tapi tunggu la AZAB ko kat sana kelak.. Kita jumpa face to face.. Andai kata ko dah mati sekarang pon, aku akan tuntut nanti.. By the way, aku bukan nak tuntut ape yang aku beri kat ko, semua tu aku boleh halal kan, cuma 1 je, ko dah main kan PERASAAN aku.. Berape ramai PEREMPUAN yang akan jumpa aku kat ALAM BARZAH nanti ye.. Semua yang buat bende yang same, semua aku tuntut.. Ye.. Memang aku bukan PEMARAH, bukan DAYUS nak pukul pompuan.. BUT, aku memang PENDENDAM.. Diam diam aku pon jangan ingat aku lepas kan semua sekali..

Andai kata ade member member ko yang kenal, yang CAM siape yang aku maksudkan nie, sila la bagi tahu dia segera.. Bawak bawak la bertaubat weh.. Hidup hanya sekali, Mati pon hanya sekali..

ADIOS..!! Moga kita bertemu lagi..
SALAM..

p/s : Aku punya hormat ko sampai name ko pon aku tak tulis dalam nie, karang MAK BAPAK ko bace, malu plak nanti..

p/s2 : I HATE GURL WITH FAKE FACE LIKE AN ANGEL.. BUSUK PUNYA ORANG.. MATI LANGGAR LORI INDAHWATER LAGIBAIK LAA...





THIS IS FOR YOU BITCH.!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.