Follower members :

imanbg cover

imanbg cover

Saturday, October 30, 2010

Rindu sama Internet...

Baru je beberape hari aku tak online, dah macam orang gile jadi nye.. Memang betul la cakap orang, zaman sekarang kalau takde internet, memang tak senang duduk, tak complete hidup nie.. Haha... Punce nye berbunyi, aku baru beli Network Card, nak gune cable la plak.. Ingat bley kawal Port Forward... Bile gune, sekali kene block, then suruh install CD... Bile dah install, lupe password.. Ades.. Tetibe wifi tuka pada asal... Jadi lembab... Seting punya setting punya setting... Terus tak boleh online.. Ape lagi, Dah 2 3 malam aku tido awal.. Huhu~~.. 1st, call Streamyx sebab lupe pass... 1jam 30minit, kebas telinga aku tunggu sebab nak pass... Ades.. Then tak boleh2 jugak... Tadi call plak Technision dia, dia aja aku step by step tak perlu gune CD... Cet... Buat penant je install gune CD... So, skarang dah ade dah internet kat umah aku nie... Pasal Port Forward nie, aku masih buntu.. Haha... Keje aku mendownload balik pape yang patot.. Huhu~~.. Thanks Abg n Awek Streamyx sebab sudi luangkan mase aku... Jap2, call dorang kene bayar ke free ek..??? Lantak la, bukan aku yang bayar... HAHAHA...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.